GKI: online retail sales increased by 17 percent last year
Domestic online retail sales increased by 17 percent compared to last year, reaching a net 425 billion HUF – according to the survey of GKI Digital and Árukereső.
3.2 million active online shoppers spent more on products. Last year the average purchase value exceeded 11,000 forints after the 10,000 forints of the previous year Madar Norbert, Senior Consultant at GKI Digital said at the press conference in Budapest on Tuesday. (MTI)
Related news
GKI: AI is spreading rapidly in the service sector, while adoption in other sectors is only sluggish
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >No promotions, no shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Industrial production is still declining in Hungary, but it is growing in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food allergy, food intolerance, cross-allergy: let’s put ourselves in the picture!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
