GKI: online retail sales increased by 17 percent last year
Domestic online retail sales increased by 17 percent compared to last year, reaching a net 425 billion HUF – according to the survey of GKI Digital and Árukereső.
3.2 million active online shoppers spent more on products. Last year the average purchase value exceeded 11,000 forints after the 10,000 forints of the previous year Madar Norbert, Senior Consultant at GKI Digital said at the press conference in Budapest on Tuesday. (MTI)
Related news
GKI: lack of knowledge and scepticism slow down AI’s spreading at the workplace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Czech parent company of Árukereső increased its revenue and operating profit last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We mostly use AI in the workplace for information retrieval
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KPMG surveyed CEOs again this year: Challenges have increased, leaders are more pessimistic than at this time a year ago
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World Food Day 2025 – FAO turns 80
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lex trappist – lex cucumber
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >