GKI: online retail sales increased by 17 percent last year
Domestic online retail sales increased by 17 percent compared to last year, reaching a net 425 billion HUF – according to the survey of GKI Digital and Árukereső.
3.2 million active online shoppers spent more on products. Last year the average purchase value exceeded 11,000 forints after the 10,000 forints of the previous year Madar Norbert, Senior Consultant at GKI Digital said at the press conference in Budapest on Tuesday. (MTI)
Related news
This is how humans and AI work together – the artificial intelligence revolution in the workplace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >No promotions, no shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Industrial production is still declining in Hungary, but it is growing in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The secret currencies of loyalty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Belgium’s Colruyt Group launches data protection initiative
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dishwasher or manual washing-up?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
