Giving Friday: dm helps Blue Line with 19 million HUF grant
At dm, Black Friday day was also recolored in 2021: instead of promotions, the drugstore also advertised Giving Friday day this year, and 5% of the traffic, more than HUF 19 million, was donated to charity. In partnership with the Blue Line Children’s Crisis Foundation, they help teenagers and their parents think as consciously as possible about mental health through a six-months-old online program that is available to all.
Related news
The battle of digital shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Get ready to face it!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 15th anniversary Children of the Day competition ended with great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The first 100 days, up to 70% discount – and 16.6 tons of food saved!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vitamin shield against the cold – BioTechUSA organic vitamin family for the fall and winter months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR Dubai’s chocolate-flavored ice cream has become the latest Hungarian export product
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >