Giving Friday: dm helps Blue Line with 19 million HUF grant
At dm, Black Friday day was also recolored in 2021: instead of promotions, the drugstore also advertised Giving Friday day this year, and 5% of the traffic, more than HUF 19 million, was donated to charity. In partnership with the Blue Line Children’s Crisis Foundation, they help teenagers and their parents think as consciously as possible about mental health through a six-months-old online program that is available to all.
Related news
Perfect holidays? Let’s enjoy the Advent season in the spirit of #bewhole instead!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >dm invests €230 million in new distribution center in Kronstorf
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From hair roots to hair volume
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
25,000 packages of donations will reach people in need as a result of the 2025 Joy of Giving! fundraising campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu customers spend more than 60,000 baskets on szaloncukor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Foodora expands: it brought fast delivery to 21 new cities this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
