Giving Friday: dm helps Blue Line with 19 million HUF grant
At dm, Black Friday day was also recolored in 2021: instead of promotions, the drugstore also advertised Giving Friday day this year, and 5% of the traffic, more than HUF 19 million, was donated to charity. In partnership with the Blue Line Children’s Crisis Foundation, they help teenagers and their parents think as consciously as possible about mental health through a six-months-old online program that is available to all.
Related news
Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dm’s first 14-country sustainability report is now available: on the road to climate neutrality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Brands under the Christmas tree
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More than 250 types of beer and 30 breweries at the 9th Downtown Beer Festival
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dzsúdló is coming to Meki restaurants with extra novelty and even more retro flavors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola and Star Wars join forces to bring together the galaxy’s most beloved icons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >