Giving Friday: dm helps Blue Line with 19 million HUF grant
At dm, Black Friday day was also recolored in 2021: instead of promotions, the drugstore also advertised Giving Friday day this year, and 5% of the traffic, more than HUF 19 million, was donated to charity. In partnership with the Blue Line Children’s Crisis Foundation, they help teenagers and their parents think as consciously as possible about mental health through a six-months-old online program that is available to all.
Related news
The 15th anniversary Children of the Day competition ended with great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dm’s first 14-country sustainability report is now available: on the road to climate neutrality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Brands under the Christmas tree
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Taste the cuisines of 13 nations and regions at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Ministry of Agriculture and Metro Trading Ltd. signed a cooperation agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coffee, Creativity, Community – Caffè Vergnano Barista Championship 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >