GfK: the market share of private label products has increased
Last year, after five years of stagnation, the market share of private label products of the retail chains increased by 1 percentage point to 24 percent on the fast moving consumer goods market – according to a recent study of GfK.
According to the report, sent to MTI on Tuesday, the sales of commercial brands have increased the most at discount retailers, drugstores and supermarkets. In discounts, the market share of private label products reached 3 percentage points. (MTI)
Related news
GfK German consumer sentiment index improved in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GfK’s German consumer sentiment index for May improved
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >European Purchasing Power 2024: Hungary in 30th place
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
German wholesale prices rose both year-on-year and month-on-month in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food inflation in Romania accelerated to 9.88 percent in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Palkovics discussed the green future in Sopron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >