GfK: the market share of private label products has increased
Last year, after five years of stagnation, the market share of private label products of the retail chains increased by 1 percentage point to 24 percent on the fast moving consumer goods market – according to a recent study of GfK.
According to the report, sent to MTI on Tuesday, the sales of commercial brands have increased the most at discount retailers, drugstores and supermarkets. In discounts, the market share of private label products reached 3 percentage points. (MTI)
Related news
GfK’s November German consumer sentiment index worsened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GfK study: This is how European commercial purchasing power has changed in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GfK German consumer sentiment index improved in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Despite the challenges, the SME sector maintains its position in the Hungarian economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih is already preparing for the holidays – winter seasonal inspections are starting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nutri-Score, or the bittersweet energy label of foods
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

                    
                    
                    
					
					
					