GfK: financial awareness is independent of age
The development of financial culture is a vital interest for all the players in the financial sector. The financial culture encompasses the knowledge of financial products, the oversight of financial relationships, processes, concepts and the ability to apply financial knowledge.
According to the GfK Retail Banking Monitor, the Hungarian adult population in terms of financial culture is divided. In the area of financial culture, age does not play an important role, but the degree and the residence can be decisive.
Related news
K&H: Children’s Day is a good opportunity for financial education
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GfK’s German consumer sentiment index for May improved
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: financial awareness can also be added to the basket along with the bunny
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Greek investor received a red light: the future of Alföldi Tej is uncertain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >