Success stories of farmers featured in the OTP Agrár campaign
After Szarvasi Mozzarella and Pankotai Zrt., it is now Lipóti Bakery’s turn to star in the OTP Agrár communication campaign, which was launched last June and explains why agri-food businesses should choose OTP Bank. In the ad Lipóti’s founder Péter Tóth tells about their 30-year cooperation with OTP. OTP Agrár’s Facebook page and news website (www.szuperfarm.hu) also underwent an overhaul as part of the campaign. //
Related news
“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign for self-identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The customer of the future in 2025: price and convenience above all else
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-commerce balance in the red
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Professional awards at SPAR Hungary: sustainability, commercial and communication awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
