Success stories of farmers featured in the OTP Agrár campaign
After Szarvasi Mozzarella and Pankotai Zrt., it is now Lipóti Bakery’s turn to star in the OTP Agrár communication campaign, which was launched last June and explains why agri-food businesses should choose OTP Bank. In the ad Lipóti’s founder Péter Tóth tells about their 30-year cooperation with OTP. OTP Agrár’s Facebook page and news website (www.szuperfarm.hu) also underwent an overhaul as part of the campaign. //
Related news
This year’s Coop Rally toured Western Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Another sales tax is the SZÉP card transaction fee in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AM: Hungary does not want artificial meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MA-FISH: stable supply and prices expected at the Christmas fish market – the role of pond farms is increasingly important in water management
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

