From 1 April 2018 the Fütyülős product range gets a new, stylish look, keeping the iconic bottle shape. The label communicates traditions and features the new Fütyülős logo. The embossed honeycomb motif serves both as decoration and reference to honey – a decisive element in the taste of Fütyülős products. The cap’s copper colour pays tribute to the distilling pot used in the distant past. The tulip motif remains to be a characteristic decoration. As for the year indication, it refers to the time when the brand was registered as a trademark.
Contact: Zwack Unicum Nyrt. marketing department
T.: 06-1-456-5261, Fax.: 06-1-201-6106;
e-mail: marketing@zwackunicum.hu;
web: www.facebook.com/futyulos
Related news
(HU) Újítók a kapu előtt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In Zwack Unicum’s light music series, the ensemble pays tribute to tradition in the imposing halls of the Transport Museum.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unicum House celebrates its 20th anniversary with a variety of anniversary programs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More new products
Regina XXL 3 ply kitchen rolls
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eleplant, 75% plant-based spread 200 g
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Zewa Eco Comfort household paper towels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

