From 1 April 2018 the Fütyülős product range gets a new, stylish look, keeping the iconic bottle shape. The label communicates traditions and features the new Fütyülős logo. The embossed honeycomb motif serves both as decoration and reference to honey – a decisive element in the taste of Fütyülős products. The cap’s copper colour pays tribute to the distilling pot used in the distant past. The tulip motif remains to be a characteristic decoration. As for the year indication, it refers to the time when the brand was registered as a trademark.
Contact: Zwack Unicum Nyrt. marketing department
T.: 06-1-456-5261, Fax.: 06-1-201-6106;
e-mail: marketing@zwackunicum.hu;
web: www.facebook.com/futyulos
Related news
Decanter gold medal for Dobogó Winery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Drinks for the young and those young at heart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vodka – the new faces of colourless
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More new products
MAGIC MILK lactose free cooking crea, 20% 0,5 l
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Creme Bonjour spreadable mixture with 70% fat content, 2250 g
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Milka chocolate milk 250 ml
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >