A traffic vitalizing campaign will be launched in order to retain the Russian market
A traffic vitalizing campaign will be launched at the end of September in an amount of 26 million HUF in order to retain the Russian market – Ruszinkó Ádám, Deputy Minister of State of the Ministry of National Economy (NGM) told MTI.
He added that the number of Russian tourists dropped significantly since the outbreak of the Russia-Ukraine crisis in Europe, including Hungary, where the crisis has a particularly negative effect on the thermal tourism in Hévíz.
The Hungarian National Tourist Office, therefore, in cooperation with the dominant thermal water providers, the local government and the three largest Russian inbound travel agencies will launch a campaign in order to mitigate the downturn – he explained. (MTI)
Related news
NGM: Fitch Ratings continues to recommend Hungary for investment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >21st European Commerce Day: the market and politics sitting at the same table
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extended margin squeeze begins – 13 more products will be subject to regulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Taxes and proportions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A return to the basics of classic bar culture: the Lazy Lion bar has opened in Adria Palace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Avokadó van és lesz! – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

