A traffic vitalizing campaign will be launched in order to retain the Russian market
A traffic vitalizing campaign will be launched at the end of September in an amount of 26 million HUF in order to retain the Russian market – Ruszinkó Ádám, Deputy Minister of State of the Ministry of National Economy (NGM) told MTI.
He added that the number of Russian tourists dropped significantly since the outbreak of the Russia-Ukraine crisis in Europe, including Hungary, where the crisis has a particularly negative effect on the thermal tourism in Hévíz.
The Hungarian National Tourist Office, therefore, in cooperation with the dominant thermal water providers, the local government and the three largest Russian inbound travel agencies will launch a campaign in order to mitigate the downturn – he explained. (MTI)
Related news
NGM: Margin reduction extended, delivery of food vouchers continues
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM is satisfied with the increase in retail turnover
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: nearly 2.5 million guests stayed at domestic accommodations in July, setting another record for domestic tourism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Supermence in Buda schools: less waste, more experience during lunch break
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Brutális egy pizzavágó! – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Svédasztalos menza a 14. kerületben – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >