Fontosnak tartjuk a sikerek megünneplését, mégsem szánunk rá időt
A lakosság csupán 11%-ára jellemző igazán, hogy megünnepli hétköznapi sikereit – derült ki a PICK friss felméréséből. A kutatás arra is rávilágított, hogy akik számára az ünnepléshez hozzátartozik a közös étkezés, inkább nem kockáztatnak, és a már jól ismert, bevált márkát választják.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
A PICK legfrissebb reprezentatív felméréséből kiderül, hogy a magyar lakosság négyötöde fontosnak tartja az apró sikerek megünneplését, ezek közül a legnagyobb arányban a 40–59 évesek tartják nagyon fontosnak (42%). Ugyanakkor a gyakorlatban mindössze 11%-ról mondható el, hogy ezt rendszeresen meg is teszi, míg a válaszadók több mint fele (53%) egyáltalán nem vagy jellemzően nem szán rá időt. Az apró sikerek megünneplésének hiánya a 60 éves vagy idősebb lakosságot érinti leginkább, 25%-uk nyilatkozott úgy, hogy egyáltalán nem jellemző rá, hogy erre fordítson időt.
A felmérésből az is kiderült, hogy azoknak a többsége (38%), akik valamilyen étkezéshez köthető tevékenységgel ünnepelnek, inkább nem kockáztatnak, és a már jól bevált márkát választják az újítás helyett. A jelenlegi inflációs környezetben az sem meglepő, hogy a magyarok negyede azonban inkább arra törekszik, hogy minél kevesebb kiadással megússza az alkalmat, így az olcsóbb márkák és termékek közül választ. Ugyanakkor 16% nem enged a minőségből, és olyan megbízható, minőségi márkákat vásárol, amelyek nem okoztak csalódást korábban sem. A lakosság 4%-a viszont úgy vélekedik, hogy ilyenkor nem számít, mennyibe kerül a termék, és olyan prémium, drágább márkákat is kipróbálnak, amelyeket egyébként nem vennének meg.
– A célunk most az, hogy aki a PICK márkát választja, a minőség és megbízhatóság mellett, többet kapjon a pénzéért, mint korábban. Ezért idén ősszel a „PICK. Minden nap nyerhetsz” elnevezésű országos nyereményjátékunk során naponta 40×10 000 forintot nyerhetnek a szerencsések bankszámlára utalva, a fődíj pedig 4×1 000 000 forint lesz előre feltöltött OTP-bankkártyán átadva – mondta el Szabó-Spanyol Henriett, a PICK márka senior brand menedzsere. //
Related news
One-fifth of Hungarians aren’t careful enough when shopping online
Nearly three quarters of Hungarians regularly shop and pay online…
Read more >MPL decree won’t disrupt the delivery market
From 28 March 2024 online shops are obliged to also…
Read more >Demand for sustainable cosmetics is little in Germany
When it comes to the sustainability of cosmetic products, German…
Read more >Related news
A Hungarian specialist became Danone’s Eastern and Central European sales manager
From this July, Enikő Bolyós organizes and manages the company’s…
Read more >Recent research: almost half of Hungarians do not use sun protection cream, and moreover, they do not avoid the sun in the midday hours either
According to a recent, representative research, only 8 percent of…
Read more >The GVH fined Booking almost HUF 400 million with a record fine
Booking did not fully fulfill its obligations requiring the termination…
Read more >