The favorable trend in food retailing continues
Between February 2014 and January 2015, the Hungarian retail reached 1 480 billion HUF turnover, which is 5 percent more than in the same period of the previous year. At the same time, in terms of volume a 4 percent increase was registered by the Nielsen consumer information and knowledge services company.
The food retailing between February 2013 and January 2014 was stagnating in terms of value, and declined by 2 percent in amount, compared to the same period of the previous year. The data include the results of the ninety-packaged food categories measured by Nielsen. (Nielsen)
Related news
The Moon isn’t made of cheese at the moment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Refreshing dreams, sour reality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ben Stiller gets into the better-for-you soda space
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Metro opens new logistics centre near Bucharest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Müller expands use of AI for shelf placement and pricing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon Launches New Private-Label Food Brand In The US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >