Target: Costumers younger than 18 years old
🎧 Hallgasd a cikket:
A new conference about youth will be organised in October under the subtittle „Do we understand what about our children speak?”. The is a research about youth segmentation, subcultures etc. in the program.
The Hungarian Consumer Platform's next
conference focuses on the youth under 18 years old. Marketing
specialists, sociologist, psichologist talks about behavior and
attitudes of this group of consumers.

Related news
More related news >
Related news
Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
