Fókuszban a 18 évesnél fiatalabb magyar fogyasztó
Az Értjük-e, hogy mit beszélnek a gyermekeink? alcímet viselő októberi konferencia előadásai között szerepel egy kutatás bemutatása a fiatalok szegmentálásáról, és a berkeikben egyre divatosabb szubkultúrákról.
A Magyar Fogyasztó Platform
október elején rendezi meg következő
konferenciáját Magyar Fogyasztó 18- címmel.
A 18 évnél fiatalabb korosztályt fókuszába
helyező rendezvényt a fiatalkorúak iránt érzett
felelősség, és a szerteágazó
szubkultúrájukkal marketingesek hadának
fejtörést okozó tinédzserek hívták
életre. A konferencián egyebek mellett szó lesz
a médiaszabályozásról, az etikai és
jogi normákról, a nekik (is) kommunikáló
fiatal és trendi márkákról, az
elérésükhöz szükséges marketing
eszközökről, illetve a pszichológus mellett egy
társadalomtudós is szót kap, aki elemzi
szocializációs körülményeiket, többek
között a családhoz, divathoz és zenéhez
való viszonyukat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >