Carrefour And Nestlé Launch ‘Adopt a Fruit, Adopt a Vegetable’ Initiative
Carrefour has teamed up with Nestlé to launch the ‘Adopt a Fruit, Adopt a Vegetable’ initiative in France to help parents in encouraging their children to adopt a healthier and more sustainable diet.
The campaign is in line with Nestlé for Healthier Kids and Carrefour Act for Food initiatives, both launched globally in 2018.
The retailer will offer free fruit and vegetables to parents and children, as well as recipes and cooking instructions.
Related news
Carrefour Acquires Super A In Argentina
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé And Lactalis Announce Major Investments In Brazil
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 82nd OMÉK, Hungary’s largest agricultural and food industry exhibition, has opened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 PET Cup competition season has ended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih at OMÉK: knowledge, fun and tasting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >