Carrefour And Nestlé Launch ‘Adopt a Fruit, Adopt a Vegetable’ Initiative
Carrefour has teamed up with Nestlé to launch the ‘Adopt a Fruit, Adopt a Vegetable’ initiative in France to help parents in encouraging their children to adopt a healthier and more sustainable diet.
The campaign is in line with Nestlé for Healthier Kids and Carrefour Act for Food initiatives, both launched globally in 2018.
The retailer will offer free fruit and vegetables to parents and children, as well as recipes and cooking instructions.
Related news
A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarians say food waste is as big a problem as climate change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé and Sustainable Business Academy launch soil regenerative agriculture training for young farmers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
21st European Trade Day – A new concept and strengthening of partnership are needed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TECHXPO 2025: Budapest will once again host the largest innovation and technology summit in Central Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >REL EXPO in Jakabszállás again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

