Fidelity: e-commerce is catching up in Latin-America
E-commerce growth has accelerated worldwide, and Latin America has not been immune to this trend either. Nevertheless, the region continues to have a low penetration level and there is great potential for internet companies to invest in optimising the consumer pathway and to bring financial solutions into their platforms through innovative methods.
Related news
Zalando launches in Portugal and introduces beauty in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese e-commerce attacks with five-week series of promotions – Singles’ Day has become a global shopping marathon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Clothes come online, profits go out – the Hungarian online fashion market is in foreign hands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
GfK study: This is how European commercial purchasing power has changed in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Analyst commentary: when is an interest rate cut expected?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >These are the biggest misconceptions about protein consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >