Fidelity: e-commerce is catching up in Latin-America
E-commerce growth has accelerated worldwide, and Latin America has not been immune to this trend either. Nevertheless, the region continues to have a low penetration level and there is great potential for internet companies to invest in optimising the consumer pathway and to bring financial solutions into their platforms through innovative methods.
Related news
Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digital commerce: slow and import-driven expansion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EuroCommerce: ‘parcel tax should be EU-wide’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
FAO food price index falls in October, near-record cereal stocks expected
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EU regulations on food additives are getting stricter – new rules on the use of preservatives and sweeteners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sentix: Investors in the eurozone became more pessimistic in November
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


