Fidelity: e-commerce is catching up in Latin-America
E-commerce growth has accelerated worldwide, and Latin America has not been immune to this trend either. Nevertheless, the region continues to have a low penetration level and there is great potential for internet companies to invest in optimising the consumer pathway and to bring financial solutions into their platforms through innovative methods.
Related news
Allegro has 4.2 million international customers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Last year, Black Friday brought more than 43 billion forints in turnover to Hungarian e-commerce in a single night.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The European Consumer Centres Network has been providing meaningful assistance for 20 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas tree prices will increase by 10-15 percent this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Manufacturing recovery: November’s BMI rose to 53.4 points
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Record incomes and improved sense of security among middle-aged people, according to K&H survey
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

