Fidelity: e-commerce is catching up in Latin-America
E-commerce growth has accelerated worldwide, and Latin America has not been immune to this trend either. Nevertheless, the region continues to have a low penetration level and there is great potential for internet companies to invest in optimising the consumer pathway and to bring financial solutions into their platforms through innovative methods.
Related news
The Czech parent company of Árukereső increased its revenue and operating profit last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon Fresh to shut all UK stores as it ramps up online presence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A historic turn in online commerce: more money is now going to foreign webshops than to domestic ones
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Security remains the most important factor in online shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tedi aims to open forty stores in Spain before May
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo splashes into dirty soda with new Mountain Dew flavor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >