Fidelity European retail begins to recover, but luxury goods market lacks cash buyers
The process is similar to that we saw in China when restrictions began to be lifted there in April. However, as for the European luxury goods market, the absence of wealthy Chinese tourists, who previously accounted for a good 40 percent of demand in the sector, makes the short-term outlook for the luxury goods market rather uncertain, according to Fidelity International.
Related news
Black November brought a breakthrough concept to MediaMarkt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How is Hungary’s demographic decline transforming retail?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dachser strengthens its presence in North Africa with a new logistics investment – the Maghreb region could become the new gateway to Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Even though half of Hungarians are stressed about Christmas gifts, we don’t compromise on quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hidden imports in the European food chain – how is the EU internal market changing?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: Fitch Ratings continues to recommend Hungary for investment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

