Lidl saves food from festivals
Lidl Hungary was the first of the retail chains to launch a new operation this year, supporting more than half a thousand people in need during its summer relocations. As a responsible company, it has set itself the goal of helping people living in difficult conditions with its surplus food generated at EFOTT, the Campus Festival and the Lake Balaton swim, while at the same time protecting the environment.
Related news
Lidl customers helped with 158 tons of food at the Food Bank’s Christmas sale
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl cookbook published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gold medal and Champion award winning wines on the shelves of Lidl stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
PENNY ranks first among TOP Employers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coop Economic Group celebrated its 30th anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Coca-Cola and Budapest Bike Maffia support communities during the brand’s Christmas campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

