Lidl saves food from festivals
Lidl Hungary was the first of the retail chains to launch a new operation this year, supporting more than half a thousand people in need during its summer relocations. As a responsible company, it has set itself the goal of helping people living in difficult conditions with its surplus food generated at EFOTT, the Campus Festival and the Lake Balaton swim, while at the same time protecting the environment.
Related news
Hungarians say food waste is as big a problem as climate change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MOL Nagyon Balaton attracted 730 thousand visitors this year – festivals continue to be the engines of tourism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl UK’s plant-based sales are booming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NGM: negotiations begin between Alföldi Tej Kft. and the Hungarian State on the acquisition of the dairy company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jenő Rácz dreamed up the latest menu for the Hungarian McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Miró Aperitivo Night – the Spanish vermouth is once again setting off on its conquering journey in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >