Magazine: Festival presence
The Coachella music and arts festival in California marks the unofficial start of the festival season. Retail trade sees great opportunities in festival presence and some retailers prepare for these events with special concepts. In spring Amazon announced that from 12 April, at the two weekends of Coachella, they will set up Amazon Locker parcel pick-up points at the festival. Trendy festival-goers will be able to order and receive sunglasses, sunscreens, cameras mobile chargers from the festival. //
Related news
Amazon tests delivery in half hour or less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon reduces seller fees in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon France Teams Up With Auchan’s Chronodrive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How do young adults celebrate?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
