Kesko encourages shopping sustainably
Finland-based Kesko participated in the 10Days100Challenges initiative of three universities in Helsinki, allowing shoppers to track their climate impact.
The initiative ran for 10 days and involved 100 students. They proposed solutions to challenges given by companies such as Click Innovation, Microsoft and Telia. The retailer announced ‘Team Responsibles’ as the winner, while 4SC Kesko was named the best participating team.
Related news
The 3rd Open Markets Day will be held at 22 locations across the country
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Romanian retail trade expands despite austerity measures
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Autumn, harvest and wine fair at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Research: How different generations view social labels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR’s autumn-winter loyalty promotion starts with premium Zwilling kitchenware
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >