Kesko encourages shopping sustainably
Finland-based Kesko participated in the 10Days100Challenges initiative of three universities in Helsinki, allowing shoppers to track their climate impact.
The initiative ran for 10 days and involved 100 students. They proposed solutions to challenges given by companies such as Click Innovation, Microsoft and Telia. The retailer announced ‘Team Responsibles’ as the winner, while 4SC Kesko was named the best participating team.
Related news
Dachser strengthens its presence in North Africa with a new logistics investment – the Maghreb region could become the new gateway to Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >All conditions for the margin stop removal have been met
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI in customer service: tangible business benefits in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More than 10 tons of pet food collected thanks to Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DM further strengthened its online and offline services
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >eMAG Black Friday kicks off with nearly one million offers on the morning of November 14th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

