Kesko encourages shopping sustainably
Finland-based Kesko participated in the 10Days100Challenges initiative of three universities in Helsinki, allowing shoppers to track their climate impact.
The initiative ran for 10 days and involved 100 students. They proposed solutions to challenges given by companies such as Click Innovation, Microsoft and Telia. The retailer announced ‘Team Responsibles’ as the winner, while 4SC Kesko was named the best participating team.
Related news
Finland’s Kesko Tests Reusable Takeaway Containers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary is on the verge of a new logistics era
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dachser strengthens its presence in North Africa with a new logistics investment – the Maghreb region could become the new gateway to Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Giving Friday: charity instead of promotions, dm donates 42 million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New PENNY store opens in Tab
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
