Kesko encourages shopping sustainably
Finland-based Kesko participated in the 10Days100Challenges initiative of three universities in Helsinki, allowing shoppers to track their climate impact.
The initiative ran for 10 days and involved 100 students. They proposed solutions to challenges given by companies such as Click Innovation, Microsoft and Telia. The retailer announced ‘Team Responsibles’ as the winner, while 4SC Kesko was named the best participating team.
Related news
Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The challenges of the retail sector, or can problems be transformed into solutions?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How is Hungary’s demographic decline transforming retail?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Hungarian Food Bank is putting together 44,000 food packages from the proceeds of ALDI’s first Advent market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to prepare for the holidays with your four-legged friend
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Róbert Zsigó: The purchasing value of pensions has increased by 25 percent since 2010
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
