Fenntartható vásárlásra buzdít a Kesko
A finn Kesko három helsinki egyetem által szervezett tíznapos és mintegy 100 diákot mozgósító 10Days100Challenges kezdeményezésben vett részt.
Az akció során a diákok a Click Innovation, a Microsoft, a Telia és más nagyvállalatok által felvetett problémák megoldására vonatkozóan tettek javaslatokat. A Kesko célja a részvétellel nem egyéb volt, mint hogy új ötleteket merítsen annak kapcsán, hogyan lehet a felelősségi és fenntarthatósági szempontokat a vásárlók számára láthatóbbá tenni.
Kapcsolódó cikkeink
OKSZ: Vezesse ki a Kormány az árstopot és szüntesse meg a kiskereskedelmi adót
Az Országos Kereskedelmi Szövetség tagvállalkozásai felháborodással értesültek arról, hogy a…
Tovább olvasom >GlobalData: 7,1%-kal nőtt a 25 legnagyobb kiskereskedő bevétele 2022-ben
Az elszabadult infláció, a munkaerőhiány és az ellátási láncban jelentkező…
Tovább olvasom >A fenntartható gasztronómia ünnepe a METRO-ban
A METRO 2023-ban második alkalommal adja át a fenntartható gasztronómia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júniusban három hétvégén is olcsóbban lehet majd tankolni az Auchan kutakon, most hétvégén a benzint adják kedvezményes áron
A 25. születésnapját ünneplő hazai Auchan hatalmas kedvezményekkel és meglepetésekkel…
Tovább olvasom >GFM: elindult Az Év Felelős Foglalkoztatója pályázat
Idén nyolcadik alkalommal hirdeti meg évek óta nagysikerű Az év…
Tovább olvasom >Folytatódik a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács tudatos alkoholfogyasztás kampánya
Spotify kampánnyal, Kármán Odett influenszerrel és online edukációs kártyajátékkal népszerűsíti…
Tovább olvasom >