From family business to a multi-format company
Gérard Mulliez started Auchan in 1961 in France as a family business – he was the first in Europe to combine self-service, the discounter strategy and the ‘everything under one roof’ principle. Judit Gál, communications director of Auchan Hungary told that the French influence can be felt in Auchan Hungary stores: they offer a large variety of fish and cheese. Auchan is present in 17 countries of 3 continents with hyper- and supermarkets, corner shops, online stores and drive formats. In Hungary there are 19 hypermarkets, 18 petrol stations and an online store.
Judit Gál
communications director
Auchan Hungary
Related news
Shein: enters France with permanent stores – meets resistance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >France rejects EU farm budget proposal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digital advertising in a new era
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >