From family business to a multi-format company
Gérard Mulliez started Auchan in 1961 in France as a family business – he was the first in Europe to combine self-service, the discounter strategy and the ‘everything under one roof’ principle. Judit Gál, communications director of Auchan Hungary told that the French influence can be felt in Auchan Hungary stores: they offer a large variety of fish and cheese. Auchan is present in 17 countries of 3 continents with hyper- and supermarkets, corner shops, online stores and drive formats. In Hungary there are 19 hypermarkets, 18 petrol stations and an online store.
Judit Gál
communications director
Auchan Hungary
Related news
Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan hit by another cyberattack
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland launches in France
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A new investor arrives at Real Nature Kft. – in the name of stability and growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >José Mourinho returns in the latest episode of Snickers’ iconic ‘You’re Not Yourself When You’re Hungry’ campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The start of school brought the second strongest week in the history of Kifli.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >