From family business to a multi-format company
Gérard Mulliez started Auchan in 1961 in France as a family business – he was the first in Europe to combine self-service, the discounter strategy and the ‘everything under one roof’ principle. Judit Gál, communications director of Auchan Hungary told that the French influence can be felt in Auchan Hungary stores: they offer a large variety of fish and cheese. Auchan is present in 17 countries of 3 continents with hyper- and supermarkets, corner shops, online stores and drive formats. In Hungary there are 19 hypermarkets, 18 petrol stations and an online store.

Judit Gál
communications director
Auchan Hungary
Related news
The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One of the most significant sale periods of the year has begun at Auchan!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail trade in turbulence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Turmoil in the tubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

