ROSSMANN advertises its exclusive brands
ROSSMANN has launched a campaign focusing on its exclusive brands.
The campaign began on 8 April on television and brand digital platforms with a brand new image commercial, as well as in in-store communication. Besides products from major international brands and private labels, ROSSMANN’s assortment now also includes products from exclusive brands that are either only distributed by the drugstore chain in Hungary or their biggest selection is available in Rossmann stores. //
Related news
Rossmann enters a new digital era: they are installing 30 new digital signage devices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Brands under the Christmas tree
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Egészség, trendbe csomagolva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H Analyst Commentary: Hungarian industry continues to decline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production fell by 7.3 percent compared to the same period of the previous year and by 2.3 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: fixed 3 percent SME loan launched on October 6
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >