EU gives more money for product marketing
🎧 Hallgasd a cikket:
This year the European Commission increased the budget for popularising European agri-food products all over the world to HUF 52.4 billion. About two thirds of this sum is available for promoting EU products in non-EU countries, focusing on Canada, Japan, China, Mexico and Columbia. //
Related news
EU adopts decision to reduce or eliminate customs duties on agri-food products from Ukraine
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Europe Is Investing More Than $2.5 Million To Promote Plant-Based Foods
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EU sugar imports fall
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >At Rossmann, the holiday is all about family – stores will be closed on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: pension-focused influencer campaign receives international recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
