Contactless market in Dunakeszi
Photo: Horpáczi Dávid, Piqniq Budapest
The Small Market operating in Dunakeszi became a hot topic in the spring, when in response to the epidemic situation, the factors hindering sales were bridged with a creative solution. Kovács Zsuzsa, the soul of the initiative, used her professional experience in the field of HR and coaching to overcome the new challenges of the market.
The article on welovebudapest.com was created in collaboration with the Piqniq Budapest and Mastercard campaigns.
Related news
This is how Hungarian researchers model epidemics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Open Days Porta event series begins on Saturday
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Strict regulations and measures remain in place due to the COVID-19 virus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians are spending 26 percent more on Christmas this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn flavors from Korea and the art of fermentation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Two-thirds of adults don’t eat enough vegetables and fruits
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
