Épül és szépül a Privát Max és a Privát hálózat
A Privát hálózat számára a tavalyi év legfontosabb feladatát a boltok gazdaságos működésének fenntartása jelentette a soha nem látott mértékű rezsiköltségek és a számos más nehézség mellett. A forgalom a várakozásokon felül alakult, amihez hozzájárultak a milliárdos nagyságrendű boltfelújítások, illetve új boltnyitások is.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/12/Novak-Zsolt-Kerekes-Kf_opt-scaled-e1670606438832-221x300.jpeg)
Novák Zsolt
kereskedelmi igazgató
Privát Üzletlánc
– Ezek egyike volt a 2006 óta üzemelő nádudvari üzletünk, amelyet 2022 végén újítottunk fel teljes körűen. Az volt a célunk, hogy egy olyan magas színvonalú bolt szülessen, amely választékát tekintve minden vásárlónknak kielégíti az igényeit, emellett modern, kellemes hangulatú belső terében ne csak egy elvégzendő feladat, hanem élmény lehessen a vásárlás. Az energetikai felújításra is nagy hangsúlyt fektettünk, ami egy sokkal gazdaságosabb működést tesz lehetővé – avatott be Novák Zsolt, a Privát üzletlánc kereskedelmi igazgatója.
Az idei évre is számos fejlesztést terveznek. Júniusban kerül bevezetésre új törzsvásárlói programjuk, amely mérföldkő lesz a hálózat életében, valamint a korábbinál erőteljesebb fókuszt kap a teljes marketingtevékenység is, amellyel szeretnék ismertebbé tenni a Privát hálózat nevét. A piacon megfigyelhető trenddel ellentétben, ahelyett, hogy megszüntetnék a nyomtatott akciós újságot vagy csökkentenék annak példányszámát, extra tartalmakkal tervezik bővíteni.
– Azt gondolom, hogy a keleti megyékben nincs egyszerű dolguk az élelmiszeripar szereplőinek, ezért szeretnénk a saját márkás gyártóinkat támogatni és megmutatni a vevőinknek, hogy hiteles, állandó minőséget biztosító gyártókat ismerhetnek meg személyükben – tette hozzá Novák Zsolt.
//
Related news
Related news
HonestFood – a more efficient, sustainable and fairer system
Giacomo Pedranzini, the CEO of KOMETA gives us an insight…
Read more >Refreshing news straight from the consumers – reveals a representative survey by Márka
In the first quarter of 2024 Márka Üdítőgyártó Kft. conducted…
Read more >Mirror, mirror: augmented reality in the Rossmann mobile app
Keeping up with the innovations of the digital age and…
Read more >