The Hungarian consumers choose mainly carp for the Christmas menu
Fish and fried fish is part of the Christmas menu at the Hungarian households, The Hungarian consumers typically choose carp for the Christmas menu.
The Catch it! campaign of the Prime Minister’s Office aims to promote fish consumption, which seeks to promote the diversity of fish dishes among the Hungarian population.
The Deputy Minister of State said that the Hungarian population still consumes the least amount of fish in Europe, but at Christmas the majority of households puts fish dish on the table. (MTI)
Related news
Continues to promote fish consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The “Catch it!” fish consumption promotion campaign is launched again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Róbert Bede encourages Hungarians to eat more fish
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
German wholesale prices rose both year-on-year and month-on-month in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food inflation in Romania accelerated to 9.88 percent in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Palkovics discussed the green future in Sopron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >