The Hungarian consumers choose mainly carp for the Christmas menu
Fish and fried fish is part of the Christmas menu at the Hungarian households, The Hungarian consumers typically choose carp for the Christmas menu.
The Catch it! campaign of the Prime Minister’s Office aims to promote fish consumption, which seeks to promote the diversity of fish dishes among the Hungarian population.
The Deputy Minister of State said that the Hungarian population still consumes the least amount of fish in Europe, but at Christmas the majority of households puts fish dish on the table. (MTI)
Related news
Róbert Bede encourages Hungarians to eat more fish
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MOHOSZ: Lake Balaton is the first in the catch ranking of Hungarian waters
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fish consumption is becoming increasingly popular in our country
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Réka Rubint: “Only one thing tires me: resting…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Agrármarketing Centrum: “Developing Countryside” campaign has ended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >