Tesco’s National Christmas fondant map is ready
What do Hungarian buyers like? Chocolate truffles or jellie Christmas fondants? Sweet or dry champagne? In most households do poppies, or walnuts, go to the table at Christmas time?
Tesco’s department stores serve nearly 3 million customers a week, and this figure can grow by up to 30 percent in the Christmas period. Thanks to this, the chain of stores knows much about the interest towards the most popular seasonal products.
Related news
Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There are hardly any places left for Christmas and New Year’s Eve trips
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco’s food rescue heroes reduced the company’s food waste by 73%
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Where did 288 million portions of surplus food go in the country?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Not a fad, but a real problem: what do Hungarians think about lactose intolerance?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu customers add 12,000 sweets to their carts every month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >