The new campaign of the Hungarian Tourism Agency has started
A new spring-summer national campaign of the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) was launched, which promotes rural destinations in the countries of the region and promotes Budapest in the most important foreign markets.
According to the MTÜ’s announcement, the domestic campaign draws attention to new programs and lesser-known destinations that travelers are going to rethink their vacation and attract more people to summer explorations. (MTI)
Related news
Visit Hungary: International tourism conference to be held in Budapest on October 14-15
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Over 2,000 new hotels in one year – explosive brand expansion in the global hotel market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary on the map of premium tourism – successful participation in the Connections Luxury event
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: International tourism conference to be held in Budapest on October 14-15
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 12th Kürtőskalács Festival opens with Pink Kürtőskalács and desserts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >