The new campaign of the Hungarian Tourism Agency has started
A new spring-summer national campaign of the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) was launched, which promotes rural destinations in the countries of the region and promotes Budapest in the most important foreign markets.
According to the MTÜ’s announcement, the domestic campaign draws attention to new programs and lesser-known destinations that travelers are going to rethink their vacation and attract more people to summer explorations. (MTI)
Related news
The roast goose flies into your mouth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ryanair is ending its subscription service
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Improving economic conditions in tourism – service provider confidence is stabilizing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A return to the basics of classic bar culture: the Lazy Lion bar has opened in Adria Palace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Avokadó van és lesz! – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Kókuszfarm to table – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
