Albert Heijn introduces a lifestyle feature in its AH app
Dutch retailer Albert Heijn has introduced a new lifestyle check feature in its AH app and on Ah.nl/leefstijl, in order to encourage its customers to adopt a healthy lifestyle. After the introductory survey, AH Lifestyle Check assigns a “lifestyle score” to each user and shows them how to improve, providing personalised lifestyle advice, as well as healthy recipes and product recommendations.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/10
Related news
Colruyt rolls out hybrid meat in Belgium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn uses data to combat food waste
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >