Hungary’s food retail is still in the forefront of Europe
Hungary continues to belong to Europe's leading food retail growth rankings. Hungary’s retail revenues increased by 5.5 percent during the fourth quarter, compared to the same period of the previous year.
It is the second highest indicator in Europe after Turkey. In terms of volume, the 2.4 percent growth is the third largest after Ireland and Greece – the Nielsen consumer information and knowledge services company reveals in connection with the fourth quarter performance of the European retail.
Source: Nielsen consumer information and knowledge services company
Related news
With two mugs to survive – this is how Hungarian small breweries closed 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Improving results despite declining sales: Alföldi Tej Kft. stabilizes after a difficult year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The National Trade Association held its general meeting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NAK launches campaign on conscious meat consumption from Remény farm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >China’s place in the global economy: the future isn’t “Made in China”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Clean Industrial Deal: everything about the green transition and how to finance it
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >