Mondelēz to sell its chewing gum business
Mondelēz International Inc plans to sell its chewing gum business, including brands Trident and Dentyne, and the Halls cough drop brand. The company intends to focus on chocolates and snacks in the future. The Cadbury maker will only keep its gum brands in emerging markets. With reshaping the product line, Mondelēz aims to generate 90% of revenue from chocolates and biscuits.
Related news
Mondelez axes better-for-you Fruitier and Nuttier Cadbury range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mondelēz and Tesco trial Cadbury packaging with 60% less plastic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Court lifts protection of Nespresso capsules in Benelux
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The European Commission presented an online consumer protection strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Older people are leading DRS in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Monster takes on Alani Nu with female-focused energy drink
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

