Együttműködik a WWF Magyarország és a K&H
Az emberi tevékenység következtében napjainkra a szárazföldi és édesvízi természetes élőhelyek közel 80%-a átalakult vagy eltűnt, ez pedig a biológiai sokszínűség csökkenésén is látszik. Az Európai Unió célul tűzte ki, hogy konkrét kötelezettségvállalások és intézkedések révén 2030-ra helyreállítsuk a romlásnak indult ökoszisztémákat.

Sipos Katalin, a WWF Magyarország igazgatója és Guy Libot, a K&H vezérigazgatója a dokumentum aláírását követően
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
A K&H számos intézkedéssel és programmal igyekszik ehhez hozzájárulni, a tavalyi évhez hasonlóan a szeptembert idén is a fenntarthatóság ügyének szentelték, és szeptember 4-én partnerségi együttműködést írtak alá a WWF Magyarországgal.
A program a városokon kívüli természetes élőhelyek rekonstrukciójára fog fókuszálni, bevonva a K&H ügyfeleit is; 2023. szeptember 15. és december 31. között minden, a K&H mobilbankjában elérhető Kate-tel, a digitális pénzügyi asszisztenssel történő kapcsolatba lépés után a bank saját bevételeiből 100 forintot különít el az élőhely-rehabilitációs célok megvalósítására. A kh.hu-n elhelyezett számlálón keresztül pedig nyomon követhető lesz, hogy éppen hol tart a gyűjtés. //
Related news
AI and sustainability could be breakout points for midsize companies in times of uncertainty
According to the latest data from Grant Thornton International Business…
Read more >K&H: it’s really worth taking out holiday insurance now
Due to the devastating storms in July, not only permanently…
Read more >K&H: CEOs of large companies are finally reaching into their pockets when it comes to development
Significant changes have taken place in the investment willingness of…
Read more >Related news
The Chamber launches free training for budding entrepreneurs
The Hungarian Chamber of Commerce and Industry (MKIK), in collaboration…
Read more >Lidl Switzerland Sees ‘Record’ Growth In Cheese Exports In 2024
Lidl Switzerland saw record cheese export growth in 2024, marking…
Read more >Non-alc beer brand Heaps Normal gets Robbie Williams backing
The brand’s “core range” is being rolled out across “select…
Read more >