We spend more and more on Valentine’s Day
According to Mastercard data, the proportion of spending on loved ones has increased by 3 percent in the past 3 years, and the majority (30 percent) bought Valentine’s Day gift at the last minute, on 14 February – piacesprofit.hu wrote.
In contrast, the Hungarians take care of the gift a few days sooner. Among the Hungarians, classic gifts are popular on Valentine’s Day. They more and more often give flowers or jewelery to their loved ones. (piacesprofit.hu)
Related news
Dachser strengthens its presence in North Africa with a new logistics investment – the Maghreb region could become the new gateway to Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >All conditions for the margin stop removal have been met
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Margin reduction extended to new products – in-store price restrictions remain in place until the end of February
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 4th Employer Branding: The new rhythm of employer branding
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

