Black Fiday is becoming more popular in Hungary
In connection with the holiday season and the forthcoming big discounts, the Hungarian consumer’s online shopping habits were measured by PayPal – profitline.hu wrote.
The research shows that 42 percent mostly buy over the border during the Christmas period, usually ordering jewelery and watches, but spend most on travel-related expenses. Mostly, we are ordering from China, the United Kingdom, Hong Kong, Germany or the United States. (profitline.hu)
Related news
A historic turn in online commerce: more money is now going to foreign webshops than to domestic ones
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Race against time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JD.com’s attempt to enter the UK market fails
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pessimistic consumer sentiment eased somewhat in the euro area in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Stable harvest, depressed prices – the Hungarian onion market shows a mixed picture this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Raw milk’s price drops below 200 forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >