Black Fiday is becoming more popular in Hungary
In connection with the holiday season and the forthcoming big discounts, the Hungarian consumer’s online shopping habits were measured by PayPal – profitline.hu wrote.
The research shows that 42 percent mostly buy over the border during the Christmas period, usually ordering jewelery and watches, but spend most on travel-related expenses. Mostly, we are ordering from China, the United Kingdom, Hong Kong, Germany or the United States. (profitline.hu)
Related news
Boxes and experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Morrisons launches ‘Morrisons Now’ for one-hour grocery delivery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Why do we buy impulsively and what does this mean for webshops?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
German wholesale prices rose both year-on-year and month-on-month in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food inflation in Romania accelerated to 9.88 percent in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Palkovics discussed the green future in Sopron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >