An analysis shows that 15 percent of Hungarian young people are buying fake products on the Internet
15 percent of young Hungarians bought counterfeit goods intentionally in 2015 on the Internet. This data is surpassing the 12 percent of the EU average – the National Board Against Counterfeiting (HENT) announced, referring to the analysis of the European Union's Intellectual Property Office (EUIPO).
According to the summary, the list is led by Greece with 24 percent, followed by Estonia with 22 and Cyprus, with 20 percent, Slovenia and Spain (both 19 percent). Hungary is in the midfield. (MTI)
Related news
NKFH: mung beans recalled by distributors due to pesticide content exceeding the limit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The hand luggage war has reached Brussels – the foundations of the low-cost model are in danger
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Seven-point consumer protection action plan announced at NKFH conference
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A bright future for the plant-based food market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland Germany Tests New Packaging Return System For Cosmetics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


