Lidl launches with health-conscious, special products
Lidl Hungary is constantly expanding the number of products that support health-conscious and special diets, so that its permanent and temporary offer already includes nearly 350 vegetarian, vegan, organic, lactose- and gluten-free products. The demand for the products and the rate of growth are clearly shown by the fact that in the 2021 financial year, sales of products in the above product categories increased by nearly 30 percent compared to the previous year, based on sales revenue.
Related news
Responsible for children and young people – Nádudvari supports the promotion of an active lifestyle with 10 million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl UK’s plant-based sales are booming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Colruyt rolls out hybrid meat in Belgium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >