Candy makers: more sweets will be consumed this Easter
In the last year before the pandemic, in 2019, the sales revenue of Easter was over 4 billion HUF, which dropped drastically last year: by 20-25 percent to 3.2 billion HUF. However, the confectionery market remained stable in 2020, despite the fact that almost one in four chocolate rabbits or eggs remained on store shelves last year, he said. (MTI)
Related news
Travel fever did not subside even after Easter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than 13 tons of donations were collected at the joint Easter campaign of NOE and CBA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MOHU supports Easter redemption with increased capacity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
EU tax on ultra-processed foods and alcoholic beverages could come – EU’s first cardiovascular action plan is being prepared
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian food exports open up to the Baltics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Industrial alcohol production: it’s in a lot more than we think
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
