DPDgroup: Unification at Europe's second largest courier network
The DPD group today announced that in order to enforce the continuous growth, the group introduces a new brand.
From 18 March the different parts of the network that were operating under different brand names in 22 European countries will appear under the unified DPDgroup group brand name – thereby strenghtening their position in the local and international markets.
The DPDgroup’s owner the GeoPost reached 4.9 billion euros in revenue in 2014, which is a 13.3 percent increase compared to 2013.
Related news
A green alliance in the heart of the city – The Body Shop and TOURMIX partnership opens a new era
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Preparing for the Christmas peak season: DPD developments and expansions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Magyar Posta is preparing for the increased holiday traffic with 130 new vehicles
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A new investor arrives at Real Nature Kft. – in the name of stability and growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >José Mourinho returns in the latest episode of Snickers’ iconic ‘You’re Not Yourself When You’re Hungry’ campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The start of school brought the second strongest week in the history of Kifli.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >