DPDgroup: Unification at Europe's second largest courier network
The DPD group today announced that in order to enforce the continuous growth, the group introduces a new brand.
From 18 March the different parts of the network that were operating under different brand names in 22 European countries will appear under the unified DPDgroup group brand name – thereby strenghtening their position in the local and international markets.
The DPDgroup’s owner the GeoPost reached 4.9 billion euros in revenue in 2014, which is a 13.3 percent increase compared to 2013.
Related news
Boxes and experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A green alliance in the heart of the city – The Body Shop and TOURMIX partnership opens a new era
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Preparing for the Christmas peak season: DPD developments and expansions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Samsung washing machines receive carbon footprint reduction certification under the DUCD regulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

