DPDgroup: Unification at Europe's second largest courier network
The DPD group today announced that in order to enforce the continuous growth, the group introduces a new brand.
From 18 March the different parts of the network that were operating under different brand names in 22 European countries will appear under the unified DPDgroup group brand name – thereby strenghtening their position in the local and international markets.
The DPDgroup’s owner the GeoPost reached 4.9 billion euros in revenue in 2014, which is a 13.3 percent increase compared to 2013.
Related news
A green alliance in the heart of the city – The Body Shop and TOURMIX partnership opens a new era
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Preparing for the Christmas peak season: DPD developments and expansions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Magyar Posta is preparing for the increased holiday traffic with 130 new vehicles
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rossmann returns home with new accolades from the Retailer of the Year and Symbol of Sustainability competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wolt fined 60 million for occupational safety violations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Syngenta’s sustainability program reaches a new level in Dióskál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >