DPDgroup: Unification at Europe's second largest courier network
The DPD group today announced that in order to enforce the continuous growth, the group introduces a new brand.
From 18 March the different parts of the network that were operating under different brand names in 22 European countries will appear under the unified DPDgroup group brand name – thereby strenghtening their position in the local and international markets.
The DPDgroup’s owner the GeoPost reached 4.9 billion euros in revenue in 2014, which is a 13.3 percent increase compared to 2013.
Related news
Boxes and experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A green alliance in the heart of the city – The Body Shop and TOURMIX partnership opens a new era
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Preparing for the Christmas peak season: DPD developments and expansions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Brutal price competition is coming – it looks like the discount chain Mere is here
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bonafarm’s expansion in Romania under national security investigation – Napolact acquisition may be stalled
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The icon returns: the joint sneaker between Lidl and Tisza Cipő is here again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


