„Precious moments… When will I see you again?” sings a lady in a cathcy song, while we see the sports car of every man’s dreams become pressed ruthlessly into a metal cube and then melted in a furnace. How will we see it again…? The TV spot promotes the new, embossed can of Heineken, which, just like a sports car, is a real masterpiece – and it feels.
Agency:	Publicis
Customer:	Brau Union Hungária Nyrt.
Product:	Heineken dombornyomott dobozos sör
Apperance:	RTL Klub, TV2, Viasat 3, Sport 1, Discovery Channel, National Geographic Channel, MTV, Viva, Cool TV, AXN
Period:	1 March–1 April 2007
Related news
More new products
Milka chocolate milk 250 ml
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pringles HOT in glowing packaging for Halloween
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DIJO Tortilla chips and Salsa in multiple flavours
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
					
					
					