Dombornyomott Heineken

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 03. 28. 08:00

„Csodás percek… Ó, mikor látlak újra?” ének­li egy fülbemászó női hang, mi­köz­ben minden férfi álmainak sportautóját kí­méletlenül fémkockává préselik, majd be­olvasztják. Vajon hogyan látjuk újra…? A film a Heineken új, dombormintás do­bo­zát hirdeti, amely, csakúgy mint egy sport­autó, valódi remekmű – kézzel fog­ha­tóan is.

Ügynökség: Publicis
Megrendelő: Brau Union Hungária Nyrt.
Termék: Heineken dombornyomott dobozos sör
Megjelenések: RTL Klub, TV2, Viasat 3, Sport 1, Discovery Channel, National Geographic Channel, MTV, Viva, Cool TV, AXN
Időszak: 2007. március 1–április 1.

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek