Dombornyomott Heineken
„Csodás percek… Ó, mikor látlak újra?” énekli egy fülbemászó női hang, miközben minden férfi álmainak sportautóját kíméletlenül fémkockává préselik, majd beolvasztják. Vajon hogyan látjuk újra…? A film a Heineken új, dombormintás dobozát hirdeti, amely, csakúgy mint egy sportautó, valódi remekmű – kézzel foghatóan is.
Ügynökség: Publicis
Megrendelő: Brau Union Hungária Nyrt.
Termék: Heineken dombornyomott dobozos sör
Megjelenések: RTL Klub, TV2, Viasat 3, Sport 1, Discovery Channel, National Geographic Channel, MTV, Viva, Cool TV, AXN
Időszak: 2007. március 1–április 1.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
1664 Blanc most még stílusosabban, új csomagolásban
Az 1664 Blanc egy könnyed, citrusos és frissítő búzasör, amelynek…
Tovább olvasom >Nestea 330 ml
A Nestea két legközkedveltebb, frissítő, gyümölcsös íze, a citrom és…
Tovább olvasom >HULALA és GRAN CUCINA termékcsalád – A megbízható minőség ÚJ ARCA!
Megújul a Hulala és Gran Cucina termékek csomagolása, új designt…
Tovább olvasom >