Lidl Portugal rolls out canned wine
Lidl Portugal has launched two Portuguese canned wine products under its Adega Mãe brand – a rosé and a white wine. The discounter senses growing consumer demand for products that are packaged for easy consumption. About 60 percent of the retailer’s Portuguese wine offering are private labels or exclusive brands, developed in cooperation with around 20 Portuguese producers.
Related news
Nébih: Intensive reconnaissance revealed new areas infected with FD
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Zala gets a new identity: Hegyke wine opens a new chapter in Hungarian winemaking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Egri Bikavér is celebrated for ten days – gastronomy, cellar tours and a gala evening in the Eger wine region
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KPMG surveyed CEOs again this year: Challenges have increased, leaders are more pessimistic than at this time a year ago
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World Food Day 2025 – FAO turns 80
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lex trappist – lex cucumber
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >