Lidl Portugal rolls out canned wine
Lidl Portugal has launched two Portuguese canned wine products under its Adega Mãe brand – a rosé and a white wine. The discounter senses growing consumer demand for products that are packaged for easy consumption. About 60 percent of the retailer’s Portuguese wine offering are private labels or exclusive brands, developed in cooperation with around 20 Portuguese producers.
Related news
If it’s November, then it’s Franc Villányi!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih: Intensive reconnaissance revealed new areas infected with FD
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Zala gets a new identity: Hegyke wine opens a new chapter in Hungarian winemaking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Invisible risk in the chain: microplastics in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GKI confidence index reaches 4-month high in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Euromonitor International unveils Global Consumer Trends for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

