Dobozos üdítők után dobozos bort árusít a Lidl Portugal

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 10. 06. 18:09

Adega Mãe márkája alatt a Lidl Portugal két dobozos portugál bort vezetett be: egy rozét és egy fehérbort, melyek a hálózat szerint az egyszerűen fogyasztható termékek iránti igény növekedésére válaszul kerültek az üzletek polcaira.

A hazai termékek iránti elkötelezettsége keretében a Lidl mintegy 40 portugál borásszal-bortermelővel működik együtt az ország különböző borrégióiból. A lánc portugálbor-kínálatának kb. 60%-át saját márkák vagy exkluzív márkák adják, amelyeket 20 termelővel együtt fejlesztett a vállalat a belépőtől a prémium szintig, idén áprilisban pedig megjelent az első hazai vegán bor is a Lidl Portugal választékában.

Kapcsolódó cikkeink