Award winning Hungarian wines at Tesco’s Central European wine festival
For its September wine festival, Tesco Hungary exported 20,000 bottles of wines, which had earned the ‘Best Buy’ recognition at the Hungarian Wine Fair, to stores in the Czech Republic, Poland and Slovakia. Tesco Hungary’s objective is to promote Hungarian wines at regional level: almost 2 million bottles have been exported since the formation of Tesco Europe.
Related news
We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A record amount of donations was collected in the Food Bank’s charity campaign.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco recalls black tea
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Holiday shopping rush: Prices in domestic stores are updated within seconds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarians prepare for holiday shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The big winners of Hungarian e-commerce are the customers: GLS and DPD have signed a strategic partnership for even more flexible package collection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
