Díjnyertes magyar borok a Tesco közép-európai borfesztiválján
Szeptemberi borfesztiváljára 20 000 palackot exportált a Tesco a Magyar Bormustrán „Best buy” elismeréssel díjazott magyar borokból cseh, lengyel és szlovák áruházaiba.
Ez hatalmas lehetőség a díjnyertes pincészeteknek, akik így a közép-európai vásárlókkal is megismertethették boraikat. A vállalat célja, hogy a magyar bort régiós szinten is népszerűsítse, így a Tesco Európa létrehozása óta régiós exportegyenlege már közel 2 millió palackot számlál.
Magyarország legnagyobb borkereskedőjeként a Tesco tavaly mintegy 22,5 millió palack bort értékesített hazánkban. Választékában közel 1094-féle bor és pezsgő található meg, amelyből 881 magyar. A vállalat 40 hazai pincészettel működik együtt, a legnagyobb magyar bortermelők pedig szinte egytől-egyig szállítói közé tartoznak.
Kapcsolódó cikkeink
A drasztikus áremelkedést kritizálta a Tesco, markáns válasz érkezett rá
John Allan, a Tesco elnöke ugyanis a BBC vasárnapi politikai-közéleti…
Tovább olvasom >Tesco-elnök: egyes élelmiszerbeszállítók indokolatlanul emelik az árakat
Egyes élelmiszerbeszállító vállalatok “az infláció ürügyén” a szükségesnél nagyobb mértékben…
Tovább olvasom >A Sainsbury’s a Just Eat-tel társulva kínál házhozszállítási szolgáltatást
Nagy-Britannia második legnagyobb kereskedelmi lánca, a Sainsbury’s a Just Eat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Év Széchenyi Vállalkozása 2022: „A Család Különdíja” elismerést a Trade magazin kiadója kapta
Immár nyolcadik alkalommal került sor „Az Év Széchenyi Vállalkozása” díj…
Tovább olvasom >Szak Zsuzsanna irányításával megalakult a Henkel Consumer Brands magyarországi vezetősége
A Henkel fenntartható növekedés stratégiáját követve egyesítette Laundry & Home…
Tovább olvasom >Díjat nyert a VALMAR #challenge
Tavaly ősszel látott napvilágot a #stabiloszinesszavak kihívás a TikTokon, amellyel…
Tovább olvasom >