Digitisation and experience: the future of the industry
IBM did a survey among product manufacturers, examining the effects of the latest technological innovations. According to 63 percent of respondents, the market competition isn’t taking place between companies any more: the biggest challenger is now industry 4.0, the technologies of which include the Internet of Things (IoT), robotics, 3D printing and artificial intelligence-using cognitive informatics. //
Related news
Lack of Guidance, Not Interest, Holds Back SMEs from AI Adoption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ipsos Cost of Living Monitor 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Employees use AI primarily to search for information
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Holiday spending trends: affordable gifts, experiences and premium foods take center stage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A surprising turn on eMAG: more people are ordering PCs on installments than refrigerators this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It took just one day for vegans to stop looking like hippies – this is what the Vegan Summit Budapest was like
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
