Macy’s taps tech for digital scent bars
Macy’s is aiming to change how it sells fragrance and enhance the customer experience at the same time.
The retailer, according to a U.S. Chamber report, is partnering with Perch to install digital fragrance counters at 34 stores in the U.S.
A fragrance bar is already in place in a New York City, Brooklyn location. Shoppers can spritz a perfume to check out its scent and then immediately, via a digital display, learn everything about it — from ingredients to reviews and even a check-out code.
The goal, according to the report, is to provide guests with an in-store display experience that mirrors the online shopping experience.
Related news
Not a marginal phenomenon: counterfeiting has become a systemic problem in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The power of fragrances
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Customer experience and sustainable solutions: PENNY’s successful year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
