Digitális parfümtesztelő a Macy’s-től
Új módon szeretné értékesíteni parfümjeit a Macy’s. A cél a vásárlói élmény javítása.
A kiskereskedő mind a 34 amerikai üzletében digitális parfümpultokat állít fel. A vásárlók magukra fújhatnak egy kis parfümöt, majd a digitális kijelzőn keresztül azonnal megkapnak róla minden lehetséges információt.
A cég azt szeretné elérni, hogy olyan élmény kínáljon vevőinek, ami nagyon hasonlít az online vásárláséhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Negyedmilliárd forint értékű hamis ruhát és parfümöt foglalt le a NAV
Kétszázötvenmillió forint értékű hamis ruhát és parfümöt foglaltak le a…
Tovább olvasom >Bezárja több száz üzletét a Douglas parfümérialánc
Bezárja több száz üzletét a Douglas parfümérialánc – közölte csütörtökön…
Tovább olvasom >A vásárlói élmény és a stabil működés a siker kulcsa az e-kereskedelemben
Óriási lendületet vett tavasszal az online vásárlás a magyar lakosság…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amit az elmúlt 15 hónapról tudni érdemes
Piackutatóktól első kézből láthatták a résztvevők a teljes 2020 és…
Tovább olvasom >FIGYELEM! ILYEN MÉG NEM VOLT! A Trade Marketing Klub ÁPRILISI ÜLÉSE TÉRTÉSMENTES!
Az egy éve tartó pandémiás helyzetben szeretnénk kedvet csinálni, kedveskedni…
Tovább olvasom >Lesújtóan hat a járvány a munkavállalók hangulatára: a járvány után robbanhat a fluktuáció
Nagyot fordult a munka világa az elmúlt egy évben: miközben…
Tovább olvasom >