Lidl introduces digital price signs
As an innovation, Lidl Hungary is introducing digital price tags, which enable promotions and information to be updated in real time.
It is no secret that the goal of the new measure is innovation and the minimization of mistakes. Paper-based price tags are removed, as their complexity can create opportunities for error.
Digital labels are automatically updated by linking to the inventory management system, simplifying the printing of prices and placing them in stores.
Related news
The K&H innovation index remained in a stable range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl, Novartis and HungaroControl are also among the best places to work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Intellectual Property Office provides a patent accelerator to Széchenyi István University
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
