Lidl introduces digital price signs
As an innovation, Lidl Hungary is introducing digital price tags, which enable promotions and information to be updated in real time.
It is no secret that the goal of the new measure is innovation and the minimization of mistakes. Paper-based price tags are removed, as their complexity can create opportunities for error.
Digital labels are automatically updated by linking to the inventory management system, simplifying the printing of prices and placing them in stores.
Related news
Corporate innovation applications worth 182 billion forints are launched in GINOP Plusz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coupon war over pensioner vouchers: Lidl and Aldi both offer extra discounts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >