Tesco: dedicated menopause section in the UK
In the United Kingdom Tesco is testing a menopause section: it is marking menopause-relevant products with the world’s first universal symbol, the M-tick, both online and offline. From 7 February to 19 March, 189 Tesco stores in the UK set up dedicated menopause displays for Vitabiotics vitamins, Nivea, Olay and Simple skin care products, as well as Tena and Always products.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/4
Related news
Mondelez axes better-for-you Fruitier and Nuttier Cadbury range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl launches integrated payment via app
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco gives 57 million forints to projects supporting the future of local youth and communities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: once again Hungary’s best sustainability bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Poland’s Biedronka Must Absorb Cost Inflation Amid Tough Competition, Owner Says
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					