Tesco: dedicated menopause section in the UK
In the United Kingdom Tesco is testing a menopause section: it is marking menopause-relevant products with the world’s first universal symbol, the M-tick, both online and offline. From 7 February to 19 March, 189 Tesco stores in the UK set up dedicated menopause displays for Vitabiotics vitamins, Nivea, Olay and Simple skin care products, as well as Tena and Always products.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/4
Related news
We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Italy’s Granarolo expands in the UK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A record amount of donations was collected in the Food Bank’s charity campaign.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Cattle farmers receive new targeted support
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The HORECA sector joins forces with Alimentaria+Hostelco to mark the future of hospitality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The government is helping farmers with a loan moratorium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
