Only half of the Hungarian SMEs are active digitally
Only half of Hungarian SMEs are active digitally. Only every second business has its own website, and nearly every third company tries to survive without marketing – was said at the Google Digital Workshop event, organized jointly by K&H and Google Hungary.
The Google Digital Workshop event was free to attend. The Google Digital Workshop event was focusing on the challenges and opportunities of the mobile-first world.
Online presence has enormous opportunities for the SME sector, so it is worth live with the opportunities of digital evolution and thus creating a mobile-optimized website – tozsdeforum.hu. wrote. (tozsdeforum.hu)
Related news
The global milk market is out of balance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The K&H innovation index remained in a stable range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Record stability, conscious salary planning, and thoughtful benefit practices in domestic SMEs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

