Waitrose Lowers Prices Of Own-Label Products
Upmarket UK retailer Waitrose & Partners has announced that it is lowering the prices of a range of own-brand products by an average of more than 15%.
Price cuts will apply to more than 200 products across a range of everyday items, such as fresh fruit and vegetables and cleaning products.
The initiative will also see the launch of a new marketing campaign across Waitrose outlets and on its website, the company added.
ESM
Related news
Lidl GB To Invest £250m In Price Cuts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >International butter prices fall – ALDI immediately cuts prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pensioner vouchers can be worth up to 60,000 forints at ALDI, another permanent price reduction at the store
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Despite the challenges, the SME sector maintains its position in the Hungarian economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih is already preparing for the holidays – winter seasonal inspections are starting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

