Waitrose Lowers Prices Of Own-Label Products
Upmarket UK retailer Waitrose & Partners has announced that it is lowering the prices of a range of own-brand products by an average of more than 15%.
Price cuts will apply to more than 200 products across a range of everyday items, such as fresh fruit and vegetables and cleaning products.
The initiative will also see the launch of a new marketing campaign across Waitrose outlets and on its website, the company added.
ESM
Related news
Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waitrose trials AI smart trolleys to keep track of purchases
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Smart Organic acquires the LoveRaw brand
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Réka Rubint: “Only one thing tires me: resting…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Margin freeze stirs up emotions in the drugstore market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >