Csökkenti saját márkás termékei árát a Waitrose
Átlagosan 15%-kal csökkenti saját márkás termékei árát a Waitrose.
A lépés több, mint 200 terméket érint, köztük friss zöldségeket, gyümölcsöket és tisztítószereket.
A kezdeményezés részeként a cég új kampányba kezd a Waitrose boltjaiban és weboldalán, ahol az árcsökkentést reklámozza.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A hínár lesz 2021 superfoodja
A Waitrose szerint 2021 „kötelező” alapanyaga a hínár lesz, tekintve,…
Tovább olvasom >Környezetbarát tisztítószerek a Waitrose-tól
Újraindítja környezetbarát tisztítószereinek forgalmazását a Waitrose. Az ECOlogical márka alatt…
Tovább olvasom >Kivonja a mikroműanyagot saját márkás kozmetikai termékeiből a Continente
Ez év végétől a Continente mikroműanyagok nélkül gyártatja saját márkás…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Reklámok és sportesemények
Kiéhezve várják a sportrajongó fogyasztók a sporteseményeket 2021-ben. Az amarikai…
Tovább olvasom >Már kozmetikumokat is vehetünk automatából
A Vanity Way automata a washingtoni Tanger Outletsben található, és…
Tovább olvasom >2030-ra 20 milliárd dollárt érhet az Internet of Things piaca
A globális IoT operációs rendszerek piaca a mostani 635 millió…
Tovább olvasom >