Csökkenti saját márkás termékei árát a Waitrose
Átlagosan 15%-kal csökkenti saját márkás termékei árát a Waitrose.
A lépés több, mint 200 terméket érint, köztük friss zöldségeket, gyümölcsöket és tisztítószereket.
A kezdeményezés részeként a cég új kampányba kezd a Waitrose boltjaiban és weboldalán, ahol az árcsökkentést reklámozza.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban
A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi…
Tovább olvasom >Újból 2021-es árszint: jelentősen mérsékli az ALDI a legkeresettebb termékei árát
Az ALDI Magyarország ismét tartósan csökkenti számos termék árát. A…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >