Csökkenti saját márkás termékei árát a Waitrose
Átlagosan 15%-kal csökkenti saját márkás termékei árát a Waitrose.
A lépés több, mint 200 terméket érint, köztük friss zöldségeket, gyümölcsöket és tisztítószereket.
A kezdeményezés részeként a cég új kampányba kezd a Waitrose boltjaiban és weboldalán, ahol az árcsökkentést reklámozza.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a Biedronka saját márkás termékei cukor-, só- és zsírtartalmát
A lengyel Biedronka mintegy 28 tonna cukrot, 21 tonna sót…
Tovább olvasom >Az Auchanban idén 7000 termék ára csökkent
Tavalyhoz képest egy diszkontboltnyi termék lett akcióktól függetlenül olcsóbb az…
Tovább olvasom >A JYSK csökkenti árait, hogy versenyképes maradjon
A dán kiskereskedelmi üzletlánc, a JYSK jelentős árcsökkentésbe kezdett annak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >